לא יאומן כי יסופר!! חשפת התכתובת בין זליג אורלנסקי למוטקה בלו י שנערכה ביום ג' ז כסלו בערב, בנושא הויכוח בפלג הנורבגי על המשך החר ם על הפלס

חשיפה בלעדית:

נחשפת התכתובת בין זליג אורלנסקי למוטקה בלוי שנערכה ביום שלישי ז' כסלו בערב,

בנושא הויכוח בפלג הנורבגי על המשך החרם על הפלס, מה שמוכיח לעיני כל שמתקיים בהם "חרב איש באחיו תהיה",

וכן שכל הנושא מטופל ע"י עסקנים בלבד וללא רבנים בכלל,

המייל נחשף ע"י טעות של רגע אחד של מוטקה ששלח לתפוצה שלו את המייל הזה במקום מייל אחר, ומיד אחר כך כתב לכולם למחוק את המייל הקודם שנשלח בטעות

מצ"ב התמליל, וכן צילום מסך מהמייל ששלח מוטקה על התכתובת עם זליג, וכן המייל הבהול ששלח מיד אחרי כן:

…….

הודעה שהועברה
מאת: זליג אורלנסקי <444058>
תאריך: 7 בדצמבר 2016 22:56
נושא: Fwd: החרם על הפלס, אבקשך שתקרא במתינות!
אל: הרב בלוי ‫‎<bloy>‎

תבין דבר אחד, אתה יודע היטב כמה אני הייתי מעורב בכל החרם בעבר, אך כעת אי אפשר להמשיך במצב הזה, הטרור של טריגר וחבורת המטורפים שסביבו מקשה עלינו מאד בנושא הפרסומות,

שמעון גליק אמר לי לפני כמה חודשים שאינו יכול יותר להלוות כספים לעמותה במצב הזה,

גם דוד נמצא בעמדה שלי,

יענקי הוא בעל אינטרס מובהק כמו שאתה בעצמך יודע,

הרי כולם מודים שהחרם יישבר באיזשהו שלב, באחת השנים הקרובות, ומדוע שיתד יפסיד מליונים כל שנה ושנה?

תעביר את הדברים לאליהו, הוא לא צריך לנהל עיתון ולשלם כל חודש עשרות משכורות, לך יש הרי השפעה עליו, תוריד אותו מהענין כמה שיותר מהר, אתמול הוא ניתק לי את הטלפון בפנים, ואמר לי לא פחות ולא יותר שאני בוגד,

אגב, עם גיסך אריה דיברתי בנושא הפרסום של טעמן, והוא אמר לי שכבר דיברת איתו על זה,

המשך יום נעים,

הודעה שהועברה
מאת: הרב בלוי <bloy>
תאריך: 7 בדצמבר 2016 22:58
נושא: Fwd:
אל: זליג אורלנסקי ‫‎<444058>‎

ידידי, אל תכעס….

עם פרייליך דיברתי, והוא עומד על דעתו, גם דוד הרי לא מוכן לצאת עם העמדה שלך בגלוי,

אלא רק בשיחות סגורות…

האמן לי… בינתיים מי שסובל זה הפסל…עם אותו עורך משוקץ…. וטוב שכך…

לדעתי דוקא עכשיו יש סיכוי יותר להסביר לחברות את המצב הגרוע של הטרוריסטים.. וכמה הם לקראת שבירה בעזרת השם…

יש עכשיו גם את המטה שהוקם להסביר את המצב עם כרמל, ועוד היד נטויה ברוך השם…

ברוך השם יום יום

יום נפלא לכל בית ישראל

נחשפת התכתובת בין זליג אורלנסקי למוטקה בלוי בנושא הויכוח בפלג הנ ורבגי על המשך החרם על הפלס.pdf

להשאיר תגובה

