גפני מנסה להראות לחילונים על הליברליות של החרדים

במקום להראות לחילונים שיש לנו תורה ומה שהיא אומרת אנחנו עושים גפני מראה להם שאנחנו ליברלים ויכולים לעגל פינות איפה שצריך-

אתמול התנהל ויכוח בכנסת בין חה"כ עליזה לביא ממפלגת יש עתיד, לבין משה גפני, דיון בועדה לקידום האשה אמר גפני אנחנו בחרנו באשה לנשיאות, יותר מהחילונים

להלן התמלול המלא מהועדה-

גפני צעק לעבר ח"כ עליזה לביא: "אתמול הייתה לכם אפשרות לבחור נשיאה. למה לא בחרתם? רק לדתיים..".

לביא: "תן לי להתחיל בברכה לחבר הכנסת".

גפני: "יותר חרדים הצביעו אתמול לנשים מחילוניים. אתם גיבורים על חרדים".

לביא: "אז אולי נמשיך את הקו הזה, ויהיו לכם סוף-סוף חברות כנסת".

גפני: "הייתם יכולים לבחור נשיאה".

לביא: "אולי סוף-סוף יהיו אצלכם גם חברות כנסת?".

גפני: "הייתם יכולים לבחור נשיאה, ולא בחרתם".

לביא: "למה אין לכם נציג בוועדה לקידום מעמד האישה? אני רוצה אותך אצלי בוועדה לקידום מעמד האישה, אדוני".

גפני: "אתם גיבורים…".

לביא: "אני מייחלת ליום שתגיע לוועדה".

גפני: "נשיאה הייתה יכולה להיות, נשיאה".

לביא: "בזה הרגע הצטרפת לוועדה לקידום מעמד האישה, אדוני".

גפני: "אני מודה לך. נשיאה, נשיאה הייתם יכולים לבחור".

היו"ר המכהן, ח"כ נחמן שי: "חבר הכנסת גפני, תהיה לנו הזדמנות בעוד שבע שנים".

גפני: "איזו צביעות, איזו צביעות".

לביא: "אני יכולה להגיד לך את כל התורה על רגל אחת, וזה ממש מתאים למצבי עכשיו (לביא שברה את רגלה. י-כ)".

גפני: "זה לא רגל אחת".

היו"ר נחמן שי: "חבר הכנסת גפני, יהיה מקצה שיפורים בעוד שבע שנים".

גפני: "מאה אחוז. ימשיכו הלאה לדבר על החרדים. יותר חרדים הצביעו אתמול לאישה מאשר האנשים הללו. יותר חרדים הצביעו לאישה. מאה אחוז".

היו"ר נחמן שי: "אבל הכנסת החליטה אחרת".

גפני: "מה זה "הכנסת"? 19 מנדטים. מה זה "הכנסת"? הכנסת זה גוף ערטילאי? 19 מנדטים".

לביא: "חבר הכנסת גפני, זו לא חכמה שאני עומדת על רגל אחת – לתת לי לעמוד ולהמשיך על רגל אחת – אבל אני אענה לך. אתה יודע, אני עומדת בהרבה התמודדויות בשבועיים האחרונים, אז עוד התמודדות אחת באמת לא זו שתעצור אותי. אני שוב חוזרת על ההזמנה שלי אליך להצטרף לוועדה לקידום מעמד האישה. הגיע הזמן שגם לסיעה שלך יהיה ייצוג בוועדה לקידום מעמד האישה, ויחד נפעל שנינו יחד לקידום מעמד הנשים".

גפני: "נשיאה הייתם יכולים לבחור אתמול. תשע-עשרה מנדטים. צבועים".

אורי מקלב תיקן: "תשעה-עשר"

היו"ר נחמן שי: "די. חבר הכנסת גפני, מיצינו את הנקודה. הבנו את המסר. עכשיו חברת הכנסת עליזה לביא על רגל אחת".

גפני סיכם: "הבניין הכי צבוע במזרח התיכון".

כמובן שמדובר בעוד צעד של משה גפני להראות שאפשר להגמיש את התורה איפה שצריך עפ"ל, כמובן חוץ מההלכה שאסור לאשה למלא תפקיד ציבורי, שזה גם הסיבה שאין נשים חרדיות בכנסת (מי יודע אולי בקדנציה הבאה כבר יהיה חברת כנסת מטעם דגל התורה), זה גם מראה לחילונים שאפשר להיות ליבלרים חלילה נגד התורה.

כתיבת תגובה