הכשלון של ההכשר הגזול שארית ישראל

מבוכה נוספת בכשרות הגזולה שארית ישראל. פיהם הכשילם. מתברר כי המצב הקשה של ההכשר הצריך אותם לפתוח נקודת שיווק חדשה של עופות ובשר במחיר מסובסד.

לאחר שהם נכשלו בצירוף חברות חדשות והם רק סובלים מנטישת חברות ישנות, לאחר שהרוב המוחלט של נקודות המכירה של פירות וירקות עזבו את שארית ישראל דבר שהביא את שארית ישראל לניסיון הקמת מכירה שכונתית, ניסיון שכידוע לכל פשט את הרגל ולא התחיל להצליח, מתברר כי גם בענף העופות שזנו הענף היחיד הפעיל באופן ממשי הקיים לכשרות שארית ישראל, הוצרכו בכשרות הגזולה להקים אמצעי שיווק.

מן הסתם נחשפו רבים למושג 'קרן אור שי'. אך אם עד היום חשבתם שמדובר באיש חסד שבא לעזרת המשפחות במצוקה שמסבסד מכיסו או מתרומות את מכירת העופות כמו הרבה קרנות עזרה וחסד, וכפי שהם מציגים זאת, הרי שבראיון משעשע והזוי שהעניק מאן דהוא לקו הילדים של דגל התורה, הוא חושף שבמחשבים של משרדי כשרות שארית ישראל קיימים נתונים מדוייקים על מכירת העופות דרך קרן אור שי. הנה כי כן האמת הידועה יצאה לאור. לא קרן ולא עזרה. לא אור ולא שי. מדובר בעוד אמצעי שיווק של שארית ישראל היא בעצמה במחיר מוזל כדי שיהיה מי שיצרוך במעטה של קרנות ותמיכה.

כתיבת תגובה