שנאה!:הגזלנית העבריינית גפן-בורנשטיין לא חתמה על תעודות של תל מידות ממשפחות "בני תורה"

שערוריית שנאה ואפלייה פוליטית פלילית : הגזלנית העבריינית גפן-בורנשטיין לא חתמה על תעודות של תלמידות ממשפחות "בני תורה" שנשארו בסמינר !!!

כפי שנודע לנו בברור ; הגזלנית גפן – לא חתמה על ציוני מחצית ב' בתעודות סיום השנה של תלמידות הסמינר המשתייכות למשפחות המשתייכות למפלגת בני תורה , שנשארו בסמינר, וזאת במופגן ותוך אפלייה פוליטית פלילית (תוך עברה על חוקי הבחירות ) ולעומת שכן חתמה על תעודות סיום של בנות ממשפחות המשתייכות למפלגת ג׳ או ש"ס … – כשבכל הנ"ל העבריינית גפן פועלת מתוך שנאה עיוורת עזה וצרופה.

גורמי חינוך מוסרים כי אין ספק שהשנאה והרוע שנודפים במעשיה ו/או במחדליה ותעלוליה הנלוזים של העבריינית גפן-בורנשטיין , בתור המנהלת בפועל של סמינר הרב מאיר , (אותו גם גזלה מידיו הנפשעות ) , עברו כל גבול שעולה על הדעת , שתיתכן במסגרת ההתנהלות במדינת חוק דמוקרטית , והם ממליצים לכל נפגעת או משפחת נפגעת , להגיש ללא מורא או חשש תלונה על הנ"ל לוועדת הבחירות המרכזית בראשות כבוד השופטת אסתר חיות, על אפליה בגין אופן ההצבעה בבחירות .

רק נחשוב לרגע מה היה קורה במדינה לו הייתה מנהלת כל שהיא – לא חותמת על תעודות סיום של תלמידות ספרדיות או אתיופיות או ערביות…!

למותר לציין שהעבריינית הפלילית הנ"ל עברה בכך גם על איסורי תורה (שהיא מתיימרת לחנך על פיה ) רבים מספור , ובראשם על "שנאת חינם" שבשנאתה העזה לבנות צעירות שלא חטאו נגדה , ואיוו להשאר ולהמשיך בסמינר עם שאר חברותיהן , תוך כבוד לצוות הסמינר – למרות פשעיה של הגזלנית הנ"ל , שבחמיסת הסמינר ממייסדו ומנהלו הרב מאיר שיחי' .

ואל בית יעקב נאמר ; סורו נא מעל אהלי הנשים המרשעיות הנ"ל – הגזלנית גפן-בורנשטיין וסייעניותיה – ואל תיספו בכל אשר להם פן תמותון, ופן תרדו לבאר שחת עם "רבניות"/"מורות"/"מחנכות" – פושעות ונלוזות אלו…!!!

כתיבת תגובה