פניה המכוערים של דגל התורה

כידוע לכל מפלגת דגל התורה שינתה פניה בשנים האחרונות, וממפלגה שגם עסקניה הינם בני תורה כדוגמת רביץ גפני לופוליאנסקי ורובינשטיין וכו', הפכה למפלגת עסקנים זולים רחוביים ונהנתנים, שלא פתחו מימיהם ספר, ואין צורך להביא דוגמאות.

דוגמא בולטת היא ווצלר: כל מערכות הבחירות בשנתיים האחרונות מסתובבות סביב אדם זה…

תזכורת: החלק הארי של תעסוקת האדם הזה, היא מלחמתו בציבור בני התורה ובמרן הגר"ש. אותו אדם היה אחראי לביזויו הנורא והפלתו של מרן שליט"א בכינוס המועצות, וכן במעשים רבים שונים ומשונים, אפילו משה גפני מתעב אותו מאוד, ואף אמר פעם שאם הוא על הבמה, הוא לא עולה. אבל הוא מקבל גיבוי צמוד מחזו"א 5 ונחשב כיד ימינו של דוד שפירא.

כשהיה בעירית בני ברק הוא התעלל רבות בציבור בני התורה, וכשיעקב אשר פרש, נכנס אברהם רובינשטיין שאחרי הכל הוא בן תורה, ובהכירו את האדם, מיד העיף אותו, וכמעט פרצה מלחמת עולם בין חזו"א לרשב"ם סביב הנושא הזה.

בבחירות לעירית ירושלים, חלק מההסכם של דגל התורה עם ליאון, היה שהנ"ל יתמנה ליועץ ראש העיר לענייני חרדים, והכל כדי שיוכל לרדוף מקרוב את מרן הגר"ש ואת כלל ציבור בני התורה, כולנו יודעים מה היה קורה לו הנ"ל היה מתמנה לתפקיד הזה,וברוך ה' שלא נתננו טרף לשיניהם.

לאחר כישלונם המהדהד בירושלים, הצדיק נשאר ללא משרה, ואז כפו מחזו"א 5 על פרוש ראש עירית אלעד, שחייב את בחירתו גם למפלגת דגל התורה, למנות ליועץ את הצדיק הזכור שלא לטובה.

והנה הגיעו הבחירות לנשיאות, והוווופ מי קופץ ורוצה מישרה, ווצלר, הוא סוגר דיל עם דליה איציק, ומיד חכ"י דגל עוברים לדום, ופועלים ללא לאות לבחירתה.

 

מחשבה אחת על “פניה המכוערים של דגל התורה

כתיבת תגובה