משה גפני על יונה יהב ויועציו: "הם כמו המן הרשע וזרש". על היועצים : האנשים הללו הם בוגדים, מציע להם להניח המפתחות

גפני ממשיך לחוות את בין הזמנים מהכתרות, והוא ממשיך כילדון בגנון לתקוף ולירות על ימין ועל שמאל בשל מטרות פוליטיות. זה מזכיר את הסגנון והשפה בקרב שמתחולל כעת בין טרמאפ לקלינטון בארה"ב. בארץ ובעולם כולם מסוייגים מהנוסח והסגנון, אבל כנראה שמשה גפני מקנא בסגנון טרמאפ.

וגם יתד הלא נאמן ממשיך להקדיש כתבות ענק לנושא חיפה, שמשום מה החלו כל הבעיות מאז שמיכי אלפר לא סגן, כתבות שאפילו מאית מזה לא זכורים לנו על ענייני חומות הדת וקדושתם. כמה זה מעניין לראות, ראו מה ביני לחמי, עיתון הפלס גם זועק הרבה, אבל על מה?! על גיוס, חינוך, רפורמים, שבת, שוב ושוב והוא לא מפרה. ויתד?? זועק גם הרבה. אבל השאלה על מה. על ראש עיריית חיפה שלא מינה את מיכי אלפר ועל ראש עיריית ירושלים שמכבד את בני תורה אל מול זעמם של דגל התורה

וח"כ משה גפני ממשיך גם הבוקר במתקפה פרועה נגד ראש עיריית חיפה יונה יהב ויועציו החרדיים שחטאו בכך שלא נתנו את תפקיד הסגן לאיש דגל התורה המרדן – ביהב, ומשווה אותם ל"המן הרשע וזרש וחכמיו" ומציין כי הוא "ראש עיר רע לכולם"

בשיחה עם העיתון "יתד הלא נאמן", אומר גפני כי לא זכור לו התנכלות דומה ברשות מקומית אחרת בארץ. "ראינו התנכלויות, ראינו הערמת קשיים אבל כזה דבר עוד לא ראיתי".

לדבריו: "כשחסידות בעלזא הולכת ורוכשת מבנה פרטי ומעוניינת רק לבצע בו התאמות פנימיות עבור כיתות משום שאין להם פתרון אחר ואין להם קורת גג כפשוטו הולך ראש העירייה ומנסה לבטל את המכירה בכל דרך אפשרית וכאשר הוא לא מצליח הוא מוציא צווי סגירה, זו כבר התנהלות משוללת הגיון. הוא רוצה שהם ילמדו ברחובות".

"זה משום מה מזכיר לי את המן הרשע ואת זרש וחכמיו", תוקף גפני, "אני לא עושה חלילה השוואות ולא מדמה מישהו מהם למישהו מהם אבל במסגרת הביטוי המושאל 'יהב וחכמיו' מתחילים ליפול וזה לפי דעתי כיוון דרך של נפילה מול הציבור החרדי שבו הוא כל כך פוגע ובצורה משוללת הגיון. הוא ראש עיר רע לכולם".

יצויין כי הבוקר מתייחס עיתון "המבשר" לניצחון המשפטי שהושג על ידי חסידות בעלזא מול העירייה לאחר שאמש העניק העיתון "יתד נאמן" כתבה נרחבת בנושא.

בעיתון "המודיע" נרשמת עדיין שתיקה ואין התייחסות לכל הפרשה.

בערב התראיין משה גפני לרדיו והמשיך להשתולל:

לשאלת המראיין סביב המתקפה נגד יועצים חרדיים של ראשי ערים חילוניים הוא אומר כי "אצלי לראש עיר או יועץ לח"כ זה לא דבר פסול אם הוא הולך לפי הקו של היהדות החרדית. ברגע שהמצב הוא אחרת ויהודים שנראים כמו חרדים פוגעים בציבור החרדי בצורה נוראה, הן בחיפה והן בירושלים, יושב בן אדם שלבוש כמו חרדי ונלחם בחרדים, יושב בוגר ישיבה ומסייע לברקת לחלן את ירושלים".

ואתם הרי בקואליציה שלו – שואל ותוהה המראיין?

גפני משיב: אני מדבר על אדם שהולך על דעת עצמו ובלי לשמוע מגדולי ישראל. אנחנו שאלנו את גדולי ישראל וקיבלנו הוראה ללכת לקואליציה, אולי זה ישתנה אם המצב ילך ויעשה רע. יושב בן אדם שלמד בישיבות, מתלקק עם ראשי ישיבות שמפחדים ממנו כי הוא יכול להזיק, הוא נמצא עם אג'נדה של נזק לעולם התורה ויש לי הוכחות לזה. אתה קורא לזה פרנסה ואני קורא לזה בצע כסף. שאל את תושבי השכונות המעורבות כמה נזק הוא עושה להם.

הוא איש מקצוע שזה השירות שלו – טוען המראיין

גפני ממשיך להתפרע: מדובר באיש שתאב לכבוד, לכסף ולשלטון. הוא מושק'ה של ראש העיר. אם זאת ההשתלבות של חרדים במקומות העבודה אז אני נגדה.

ברקת מנסה להסתדר עם כולם – ממשיך לטעון המראיין

ניר ברקת עושה מאמצים להתקרב ליהודות החרדית. לברקת יש אג'נדה שבית ספר שמתפנה והיה של ממ"ד או חילוני הוא לא יעבור לחרדי ולא משנה שכל השכונה חרדית וקריית יובל היא ההוכחה. אנחנו סובלים סבל רב. היועץ יושב לו בלשכה ומוחה לו כפיים, עוזר לו, מנסה לעשות בתוך היהדות החרדית חרב איש ברעהו ואותו דבר בחיפה. האנשים הללו הם בגדר בוגדים. זה בגידה מה שהם עושים.

מתי תסלח להם? כשיתפטרו?

הייתי נותן להם עצה טובה, תניחו את המפתחות ותחפשו עבודה טובה ומכובדת. זו עבודה בזויה.

אוי גפני. זוכרים את הצעקות שלך נגד חילולי שבת שהיום אתה אומר שאתה מניח את זה לטיפולו של אורי מקלב. תסתכל קצת במה אתה עסוק היום. במריבות על קרדטים, במריבות על ארבעים ששים, ובמריבת עם ראש עיריית חיפה. לא בשביל זה מרן הרב שך הוציא אותך מהכולל!!!

כתיבת תגובה