משה גפני נזף בנציגי 'דגל' בירושלים: די למחלוקות הפנימיות, דברו בקול אחד

בעוד אנשי דגה"ת מתריסים בדברי שחץ כנגד בני התורה נאמני דרך רבותינו הנשמעים לדעת רבותיהם, כאילו יש כאן מרידה בסמכותם של "הנהגת הדור".. והנה מתברר לנו כי בדגל

התורה אין דעה אחידה בנושאים קריטיים וציבוריים העומדים


על הפרק, ואיש את רעהו חיים בלעו..

חבר הכנסת משה גפני השתתף בכינוס תנועת דגל התורה שעסק במאבק מול ראש עיריית ירושלים ניר ברקת- 

אתמול התכנסו חברי הכנסת של תנועת דגל התורה משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר לצד חברי המועצה אליעזר ראוכברגר, יצחק פינדרוס, ישראל מקלב ובכירי הסניף המקומי, לדיון במאבק בראש עיריית ירושלים ניר ברקת המנסה לטענתם לפגוע בזכויות הציבור החרדי בעיר.

במהלך האסיפה, העלו הח"כים את הצורך בגיבוש מאבק משותף מתוך אחדות מלאה של כלל הסיעות החרדיות על מנת שיצלח. "מטרתו של ברקת לפגוע בציבור החרדי המתגורר בשכונות המעורבות הינה הרסנית ויש להיאבק בה בכל מחיר", אמרו המשתתפים בישיבה.

במהלך האסיפה נזף ח"כ משה גפני בנציגים המקומיים על כך שאינם פועלים כגוש אחד. "גם אצלנו, חברי הכנסת של התנועה, יש לעתים חילוקי דעות. אולם בסופו של דבר אנו מגשרים על הכל ומדברים בקול אחיד וברור".
"אצלכם הבוקר בחר אחד הנציגים להוציא הודעה מיותרת בה הצהיר כי הכתבה בעיתון יתד נאמן כנגד ברקת הייתה שלא על דעתו ובניגוד לעמדתו" הוסיף גפני, "לא ייתכן שאחד מתוכינו ידבר בפומבי בניגוד לעמדה הרשמית".

לדבריו: "גם אם יש חילוקי דעות, בסופו של דבר אתם חברים בסיעה אחת ועליכם לדבר בקול אחד. אסור שיהיה מצב שכלפי חוץ אחד יטען כך והשני יאמר הפוך ממנו. מגבשים עמדה אחידה ועל כולם להתייצב מאחריה ולנהוג מתוך אחריות ציבורית".

 

 

וכאן השאלה נשאלת: איך יתכן שכל נציג מביע דעה עצמאית?

האם אין הדברים מתנהלים שם ע"פ דעת רבותיהם??

איפה המועצת? איפה הרב שטיינמן? איפה ר' חיים קנייבסקי?

מה קורה שם במפלגה הזאת?

מי בעל הבית שם?!…

האם 'כבוד רבותינו' זה רק למפגני ראווה ולברכות לבטלה?

האם 'כבוד רבותינו' זה משהו שעשוי רק לניגוח ורדיפת בני התורה האמיתיים?!

 

כתיבת תגובה