מזעזע חברי כנסת "חרדים" הולכים למכור את הציבור החרדי

 חברי הכנסת יעקב ליצמן, אריה דרעי ומשה גפני, צפויים להתכנס בימים הקרובים בכדי לשבת ולגבש דעה על המסמך ששלח אליהם שר הביטחון משה בוגי יעלון, ולקבל החלטה האם הם מקבלים את דבריו של יעלון, או שמא דוחים את דבריו.
יחד עם חברי הכנסת צפויים גם לשבת מזכירי מועצות גדולי התורה, שישמעו את דעתם של הפוליטיקאים ומנגד יביעו גם הם דעה האם הדבר מקובל באופן תיאורטי בכדי לכנס את מועצות גדולי התורה, בכדי להביא לכך שניתן יהיה להמשיך ולאשר לבחורי הישיבה להתייצב בלשכות הגיוס.
למעשה, ישיבה זו היא המשך לישיבה הראשונה שנערכה לפני שבועיים בלשכתו של יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי, שם הוחלט על קיום הפגישה עם שר הביטחון משה (בוגי) יעלון, אותה פגישה שאליה הלכו שלושת חברי הכנסת: אריאל אטיאס, משה גפני ומאיר פרוש לצידם של שני מזכירי מועצות גדולי התורה של אגודת ישראל ודגל התורה.
בישיבה היום, צפויים לשבת ולדון האם המכתב עונה על הדרישות שהציגו בפגישה עם יעלון וכן בשיחות קודמות שהיו עימו.
בשיחה עם גורם המעורה בנושא, הוא אומר, כי לכאורה המכתב עונה ברובו על הדרישות ונראה שסיכום הישיבה יהיה חיובי.
כמו שנכתב כאן במכתב נאמר כי ימשיכו השיכנועים בלשכות הגיוס ויעומדו לזה אנשים מיוחדים אשר תפקידם לשכנע את הבחורים שמגיעים ללשכות הגיוס להתגייס,אעפ"כ מסתמן כי חברי הכנסת ה"חרדיים" יגידו למועצות להורות להמשיך ולהתייצב בלשכות הגיוס, כמובן שא היה מדובר על תקציבים או על דבר אחרים חברי הכנסת היו חושבים קצת יותר האם להאמין לאנשים שכבר שיקרו בנושא הגיוס מספר פעמים אבל שמדובר על עתיד עולם התורה ועל ההסתכלות הציבורית שכביכול הם הצליחו לעצור את גזירת הגיוס זה בסדר כמה משפטים של מישהו שאין שום סיבה לסמוך עליו בעולם.
כמו"כ מדובר על העתיד הפולטי שלהם בכנסת שאם לא ישתפו פעולה עם הצבא יכעסו עליהם על חבריהם הפולטיקאים.
בנוסף עסקן המוערב בנושא הגיוס אומרים לחרדים עכשיו כי לא יתכן שבחור בן 17 שלפי החוק לא יכול לקנות סיגריות אפ' יוכל להכריע על עתידו הרוחני ובמיוחד שמדובר בטובי המוחות בצה"ל שמנסים לשכנע אותו להתגייס.
כנראה שפולטיקאים שכל ענינם אינטרסים, יכולים למכור את הציבור החרדי לשמד בשביל אינטרסים פרטיים שלהם.גפני פרוש וליצמן

 

מחשבה אחת על “מזעזע חברי כנסת "חרדים" הולכים למכור את הציבור החרדי

כתיבת תגובה