טיולי נערי דגל התורה ברחבי הארץ נמשכים

כנראה שמאוד משעמם לנערי דגל התורה. הם התחילו לטייל ברחבי הארץ. אחרי הביקור חיזוק של הנערים העסקנים שבאו לחזק ראש ישיבה, דבר שצרם לכל אחד, אחרי הטיול הילדותי לחיפה להכרזת תמיכה במיכי אלפר, הגיע גם תורה של ראשון לציון

ביום שישי הגיעו נערי 'דגל' באו לחוף הים בראשון לציון.

הנערים של דגל התורה, הגיעו ביום שישי לחוף הנפרד בראשון לציון בהצהרה של לחזק את העסקנים המקומיים שדאגו – כך על פי ההצהרות – לפתח את החוף שהוכשר עבור הציבור החרדי.

ואיך התארגנו הנערים העסקנים להגיע?

כמובן דרך ווטסאפ שנאסר על ידי הרבנים

בקבוצת הווטסאפ הפנימית של דגל התורה נקראו העסקנים לבוא אל החוף ולחזק את העסקנים, עסקני דגל נענו לקריאה ובאו לחטוף בריזה בחוף . בין הנצפים: סגר"ע בני ברק אברהם רובינשטיין ובני משפחתו, כמו גם דוברים בתוך דגל.

בניית החוף החדש התאפשרה בפעילות מאומצת וביוזמת נציגי "דגל התורה" מאחר והצבא התפנה מבסיס פלמחים, והחזיר את שטחי הבסיס לעיריית ראשון לציון, ממנו הוקצה שטח מיוחד לציבור החרדי וישמש כחוף נפרד שנבנה והוכשר מלכתחילה עבור הציבור החרדי.

לטענת נערי ועסקני דגל התורה בראשון הם אלו שדאגו להרחיב את החוף , ובנו אף מחיצה שאמורה להפריד ולחצוץ בין החופים המעורבים, ולכן הגיעו שאר הנערים לחזקם.

אלא שלמעשה אחרי הביקור, אפילו נערי דגל התורה לא היו מרוצים. לטענת אותם העסקנים בדגל התורה שהגיעו לחוף – "עדיין יש צורך לשפר את בעיית הצניעות וכי במקום ישנם מכשולים שראוי לתקנם".

בנוסף מתרחצים חרדים טוענים כי מלבד עניין הצניעות המלתחות בחוף עדיין לא פועלות כראוי, והגישה לחוף עוברת דרך החולות וכי יש עדיין מקום לשיפור.

אז למעשה חוף תמיד היה, מקלחות לא שופצו, הצניעות לא סודרה, אבל בשביל נערי דגל זה סיבה למסיבה, וביום שישי ארוך ומשעמם, הם יוצאים לסיבוב התורן, הפעם בראשון לציון.

המשך טיולים נעים. העיקר שיהיה להם במה לעסוק

כתיבת תגובה