תופעת המשוגעים גוברת

דור שרבו בו המשוגעים, או דור שמתנהלים בו כמשוגעים. שוב זה קורה היום, וסיפורים כמן אלו לא היו בעבר והם מתרבים מיום ליום.

תמהוני התפרע בפתח בית הגר"ח.

אדם תמהוני השתולל ברחבה שבפתח ביתו של מרן הגר"ח ליד בית המדרש לדרמן. פקחי שיטור עירוני עצרו אותו. ממש ‏מהומה ברחוב רשב"ם בבני ברק. אדם תמהוני השתולל ברחבה שבפתח ביתו של הגר"ח.

בעיצומה של ההתפרעות, הגיעו למקום פקחי השיטור העירוני ועצרו את החשוד. מדובר באדם לוקה בנפשו, שהגיע ככל הנראה להתברך במעונו של שר התורה.

זה אמנם המקרה הראשון בפתח ביתו של הגר"ח, אבל בחזון איש 5 זה קרה מספר פעמים. לפני שלושה שבועות התרחש אירוע כזה דומה בפתח ביתו של הגראי"ל, כשאלמוני חולה נפש, ניסה להיכנס אל הבית שלא בשעות הקבלה והחל לצעוק. לאחר דקות ארוכות הגיעו שוטרים ועצרו אותו לתשאול וחקירה.

לפני שלוש שנים זה אירע במוצאי הבחירות, עת מצביע ג' שהיה מאוכזב מהצלחת בני התורה, בא לבקש ברכה מהרב שטיינמן תוך שהוא זועק שהגראי"ל הוא המשיח. לפני שנה זה גם קרה.

תופעה מוזרה וחמורה זו שלא הייתה קיימת בעבר, ומחריפה והולכת, מגיעה ללא ספק בעקבות הקמפיינים המשיחיים הגוברים של אנשי הבית, וכפי שהובא כאן אתמול בקצרה, איך אנשי החצר דואגים כל העת לשווק ולהוציא כל משפט/אמירה/תמונה/תיעוד/ מחשבה/עצה/הדרכה של אחד מגדולי ישראל, בנוסף לקמפיין המשיחי על ספרן של צדיקים וביחידות ומובטח לו ועוד כיוצא בזה על זה הדרך. אז מה אנו רוצים מאותם לוקי נפש. הם גם מושפעים מהקמפיין. הם רק לוקחים את זה צעד אחד קדימה.

כתיבת תגובה